Bayanpi

Bayanpi
@Bayanpi
Doğuşumdaki tek olağanüstülük, Türk olarak dünyaya gelmemdir. Cinli youtu.be/2jSMXR71d6c?si=...
@Bayanpi·
·
sabitlendi
Eleştiriye açığım, fakat fikirleriniz umrumda değil.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben yalnız savaşmasını öğrendim.
İnsanlık tek başına kollarımda can verdi. Yanında kimseler yoktu.
Sayfa 257
Nihayet insanlık da öldü.
Sayfa 255
İkimiz de bu dünyanın insanı değildik.