Felsefe üzerinde çalışan ve genellikle hayatında talihsizliğe uğrayan kimseler, özellikle hemcinslerini yetiştirmekte çok az başarı gösterirler. Bu da, bana kalırsa, doğanın akıllıca bir önlemidir, doğa böylece o mutsuz bilgeliğin insanlar arasında gelişmesine engel olmak istiyor.