ᗷคעՐคɱ ARASAN

ᗷคעՐคɱ ARASAN
@Bayram47
Senden nefret etmiyorum , seni gereksiz buluyorum.
Sayfa 231·Kitabı okudu
1000k
Reklam
Kendi nedensizliği içinde kaybolan birinden daha kötüsü, varoluşun bir nedeni olduğunu bile fark etmemiş olandı.
1000k
Bir kişiye duyulan aşktan daha acımasız bir şey var mıdır?
1000k
Aşk “sabır”dır belki, ama asla “tahammül” değil…
Sayfa 176·Kitabı okudu
1000k
Derler ki yaş günü pastandaki mumların masrafı pastanınkini aştığında ve yaşadığın yılların sayısı ayakkabı numarana yaklaştığında…
1000k