"Acılarımızı ve mutluluklarımızı paylaşmıyorsak, yaşamın amacı nedir? Mutluluk ve acı, birbirini tamamlayan duygulardır; ayrılmazlar. Gizli mutluluk, koruma içgüdüsünden kaynaklanıyor olabilir, ama mutluluğu paylaşmak gerçekten güzeldir. Aynı şekilde, acılar da paylaşıldıkça değer kazanır. Bu yüzden, hem mutluluk hem de acıyı paylaşmak, yaşamı daha anlamlı kılar.."