Ayşe

Ayşe
@Bbnnm
!
Adın üç kere geçti saçma sapan bir filmde Yalnız olsaydım ağlardım, ama annem bakıyordu.... Otoban dolusu gürültüyü sıkıştırıp beynime Anne, dedim, hadi çay koy da içelim...