"Çocukken benden sürekli dürüst olmam istenirdi, bende babama şöyle dedim 'sen bana ne zaman dürüst olmamı söylesen birşeyi aklından çıkarmamalısın dürüstlüğün ödüllendirilmesi gerektiğini aksi taktirde beni dürüst olmamaya zorluyorsun , ben istekliyim ama' . Çok kısa sürede dürüstlüğün ödüllendirilmediğini anladım. Yalanlar ödüllendirilirdi daima " Osho Osho
Çocukken kim yanlış birşey yapıp dürüstçe ailesine söyleyebilirdi ? Dürüstlük herdaim kazanmalıdır ve çocukken daha çok kıymetlidir bu.