“Yaşam yavaş geçer; o yüzden hissedemezsin. Çok yavaştır, ve sen de duyarsızsın; aslında ertelemek zehir gibidir. Kendini yavaş yavaş zehirliyorsun. Ertelemeye devam edersen şimdi buradaki yaşamı kaçırırsın."
Hayatı ertelemek !…
İnsanlar gülüyor
Yalnız hissetmiyorsun
Karanlık yok
Ses çok değil
Görmediğim renkler var
Koku başka
Bakışlarda haset yok
Dünyayı görmeden fikirlerinde net olma,değişebilirsin…
‘Yaşama kendi kavramlarını yüklemezsen ,herşeye olduğu gibi bakabilirsen ,o zaman şaşkınlıkla göreceksin ki zıtlar birbirini tamamlıyor’
“Osho,Martları Seven Adam”
"Tüm insanlar aynıdır: Kendileri bir başkasının cebinden alırken yüzleri aydınlanır, gülümserler, ama kaybetme sırası onlara geldiğinde yastaymış gibi ağlarlar."