Birine aşıksın ve bitiyor yıllar sonra yine birine oluyorsun,ve bu döngü bitmiyor yaşın kaç olursa olsun.
Yalnız oldugumuz icin mi aşık oluyoruz acaba ?
Yoksa birine ihtiyac duyduğumuz icin mi ?
Yani aslinda Aşk yok mu ,defalarca aşık olabiliyorsak ? Hepsi bir enerji mi ,ve bu enerjiyi binlerce insan yayıyorken düşün...
Bu baglilik nedir ,ihtiyac mi !
Kısacıkda olsa o bulutların arasından minik bir ışığın içinden akan notaların içinde dans ederek birbirine atlamak... azcik rahatlıyalım ama demi yaşı yok hayalin ve evreninin ;) ruhumuz genç kalsın ✨