Barış

Barış
@Bcakal87
Denizci
Eskişehir
Almanya, 1987
13 okur puanı
Ağustos 2024 tarihinde katıldı
Bağlılık ..
Birine aşıksın ve bitiyor yıllar sonra yine birine oluyorsun,ve bu döngü bitmiyor yaşın kaç olursa olsun. Yalnız oldugumuz icin mi aşık oluyoruz acaba ? Yoksa birine ihtiyac duyduğumuz icin mi ? Yani aslinda Aşk yok mu ,defalarca aşık olabiliyorsak ? Hepsi bir enerji mi ,ve bu enerjiyi binlerce insan yayıyorken düşün... Bu baglilik nedir ,ihtiyac mi !
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Evren
Kısacıkda olsa o bulutların arasından minik bir ışığın içinden akan notaların içinde dans ederek birbirine atlamak... azcik rahatlıyalım ama demi yaşı yok hayalin ve evreninin ;) ruhumuz genç kalsın ✨
Duygu ve Düşünce
"Ben yalnızlığı seviyorum, yalnız bırakılmayı değil."
Duygu ve Düşünce
Tek gercek..
"Her şey herkese yetmedikçe insan her zaman insanı sömürecektir"
Alıntı

Barış

, bir kitap okudu
Puan vermedi·224 syf.·
2025 1. kitabı
Osho
8.4/10 · 744 okunma