Kitabı yarısına kadar zor okudum, hatta dayanamayıp bıraktım ama buradaki incelemeleri okuyup devam etme kararı aldım. İyi ki de devam etmişim. Yarısından sonra güzel bir kitaptı...
Bazı hikayeler çok güzel olsa da bazıları çok anlamsız geldi. Genel olarak güzel sayılabilecek bir kitap. Akıcı olduğu için bir günde bitirebilirsiniz.