"Tribuna" okuyucularından biri geçenlerde bana, "Akıl hastanesinde çok inceleme yapmışsınız" dedi. "Evet, kendiminkinde" dedim. Pek hoşuna gitti ''kendi akıl hastanem'' deyişim, bu buluşumdan ötürü de övdü beni!
Uyuyamayınca insan , ne sorduğunu bilmeden sorar. Durmadan sormak gelir insanın içinden , uyuyamamak demek , bir şeyler öğrenmek demektir zaten ; sorulara karşılık bulunsa kaçar mı kişinin uykusu?