İkimize bir mutlu son yazdım sonra. O evde seninle birlikte oturduk.. Sustuk.. Yanımda durdun sessizce. Burası sondu. Başka bir yaşamdı. Sadece biz vardık. Bana baktın.. Yeşil ve telaşsız. Sustuk. Başka bir yaşamda başka bir mutlu son.Biz bunu haketmiştik..Hikayemiz orada bir yerde.Hep benimle duracak.Dayanabilmemin tek yolu bu çünkü.
2024 yılı ocak-şubat ayına ait kocaman bir özlem var içimde.. gün geçtikçe zamanın hızında boğuluyorum. Bir yıl önce bu zamanlar yanımda kim vardı kiminle mutlu oluyordum kiminle her gün konuşup her gün onu görüyordum… içimi sızlatan bir acı fotoğrafların arasında boğultan bir özlem… vesselam.