Bilal

Sadık der ki kimde ne var kim bilir.
Biz neden zordayız! Bu yol anlattıkları yol değilmiş. Gördüğümüz, işittiğimiz hayal imiş! Biz neden zordayız! Tabu türküler nasılda canımızdan bir parça gibi yazılmış. Biz neden böyle zalimiz! Herkesin masum olduğu bir çağda bunca anlaşmazlık nereden gelir? İçimizi biber gibi yakan bu sızı kalbimizde mi aklımızda mıdır? Bir süre sonra anlamayı yitiriyor insan. Sadece olduğu zamanın içinde bir çöküntü gibi çaresizliğe teslim olan av gibi bekliyor. open.spotify.com/track/0h7eMKe0s...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Çürüdükçe güzelleşmek.
"Dünya edebiyatında böyledir bir eser çürüdükçe güzelleşir. Türkülerde böyledir zaman geçtikçe güzelleşir. Aynen bir odunun çürüyüp kömür olması gibi." (Aşık Mahzuni Şerif) open.spotify.com/track/5ksEnM42F...
Duygu ve Düşünce
"Cehennem başkalarıdır." ( Jean Paul Sartre )
Duygu ve Düşünce