Begimay34

Sıradan bir insan iyiyi ya da kötüyü dışarıdan, yani bir atlı arabadan ya da bir çalışma odasından bekler. Düşünen bir insan ise kendinde bulur.
Edebiyat
Reklam
İnsanın huzuru ve memnuniyeti dışarda değil, içindedir.
Edebiyat
Hayatı idrak etmeye çabalayan özgür ve derin düşünce, saçma dünyevi kaygıları tamamıyla hor görme; işte bu iki şey, insanın daha yükseğini göremeyeceği iki lütuftur.
Eğer Tanrı olmasaydı bile insanoğlu onu icat ederdi.
Edebiyat
Hayatınız muazzam bir şafak tarafından aydınlatılacak olsa da eninde sonunda sizi bir tabutun içine çivileyip çukurun içine atacaklar.
Edebiyat