Işığa doğru pencere, güneşe doğru pencere, istenilen ve güzel olan bir şeye doğru pencere. Eğer pencere var olmasaydı acaba biz etrafımızdaki bu baskıcı karanlığa tahammül edebilir miydik?
Düşündüğümden çok daha erken ölüp işlerimin yarım kalmasından korkuyorum. Ancak şimdilik yaptığım - dünyayı parçalayıp onun içinden mutluluğu çıkarmak - artık nasıl olacaksa?