Önce ayak sesleri geldi uzaktan
Sonra kendisi
Kapıyı çalmadan içeri girdi
O her zamanki sessizliğiyle
Gözlerimden öptü
Ellerimden öptü
Bir şey söyleyecek gibiydi
Söyleyemedi
Gitti...
Bir daha dönmeyecek gibi gitti.
Şimdi odamda
Ondan kalan bir sessizlik var
Ve duvarlarda
Hâlâ onun gölgesi...