"Zaman her şeyin ilacı derler ya, yalan. Zaman sadece alışmanın ilacı. Unutmanın değil, acının hafiflemesinin değil, sadece o acıyla yaşamaya alışmanın ilacı."
Doktora anlattım . Uzattım biliyorum ama insanda bunları herkese anlatamıyor. Ben mesela bizimkiler dışında ilk kez bir yabancıya anlattım bunları. Nasıl oldu da anlattım onu da anlamadım. Demek ki o kadar yalnızım…
“Benim anlamlı bir yaşamım vardı zaten ” dedim. Sevgilimin alnı kadar soğuk olan tabancanın namlusunu şakağıma dayarken, tartışmanın sona erdiğini ilan eden sözlerimi mırıldandım: “Ama yıkıldı. Yerine daha güzelini koyabilirim sandım ama olmadı . Artık kendime yeni bir yaşam armağan edebileceğimi sanmıyorum . Ben sadece kendimi öldüreceğim.”