Behçet

Behçet
@Behet3621
Yaşamak elindeyken bugüne bugün, ne diye bırakır, yarını düşünürsün?
Matematik öğretmeni MEB
Egitimci
57 okur puanı
Haziran 2024 tarihinde katıldı
... O,geçmişi olmayan, geleceği çok yakın görünen bir mezar, hali de ateşli ,acı bir hayat yaşamaktan ibaret bir adamdı.
Sayfa 306
Reklam
Deniz sakin ve derindir; Koynunda herşey uykuya dalar; Bir adım atmak yeter; Bir atılış,bir atomcuk ,her şey biter.
" insanın bir kütüphane dolusu kitap yazıp da kendi hayatını kaybetmenin ne faydası var?"
Yoksulluk yaşamın hoş olmayan, hoş görülmeyen bir tarafıdır. Hangi yoksul yoksulluğundan hoşlanır,hangi yoksul yoksulluğun derin bir keder olduğunu düşünmez ki ,hangi yoksulluğun aslında mutsuzluk olduğunu bilmez ki ... çünkü yoksulluğun en küçük ayrıntısını yaşamış , dinine imanına kadar bu ruh halini takmıştı...
Herkes konuşur ama pek az insan dinler.
Reklam