Behçet

Behçet
@Behet3621
Yaşamak elindeyken bugüne bugün, ne diye bırakır, yarını düşünürsün?
Matematik öğretmeni MEB
Egitimci
57 okur puanı
Haziran 2024 tarihinde katıldı
Belkide insanlara inanmanın çağı çoktan geçti.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bekliyorum Öyle bir havada gel ki, vazgeçmek mümkün olmasın...
Seni kitap okuyan insanlarla tanıştıracağım. “Hayat, ancak böyle insanlarla bir araya geliyorsan yaşanmaya değer olur.
Sayfa 367
"Herkes, beraberinde taşıdığı bir parmaklığın ardında yaşıyor. Şimdi hayvanlarla ilgili bunca şey yazılmasının nedeni de bu. Özgür ve doğal bir yaşama duyulan özlemin ifadesi. Oysa insanlar için doğal yaşam, insanca yaşamdır. Ama bunu anlamıyorlar. Anlamak istemiyorlar. İnsan gibi yaşamak çok güç, o nedenle hiç olmazsa kurgusal düzeyde bundan kurtulma isteği var… Hayvana geri dönülüyor. Böylesi, insanca yaşamaktan çok daha kolay.”
Bilgi, bana bir harita odası gibi geliyor. Kütüphaneye her gidişimde bunu düşünür etkilenirim. Öğretmenlerin rolü, çocuklara harita odasının içinde ne olduğunu sistemli biçimde öğretmek. Öğretmen harita odasındaki rehberdir...
Sayfa 103