Beyza

Beyza
@Belemir8

Beyza

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
2 saatte okudu
·
2020 6. kitabı
Stefan Zweig
7.8/10 · 75,1bin okunma
Reklam
Yağmuru seviyorum diyorsun, Yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun… Güneşi seviyorum diyorsun, Güneş açınca gölgeye kaçıyorsun… Rüzgarı seviyorum diyorsun, Rüzgar çıkınca pencereni kapatıyorsun… İşte,bunun için korkuyorum; Beni de sevdiğini söylüyorsun… William Shakespeare 🖤
Artık ölmüş olan yüreği sızlamıyordu.
Hatırlamak hiçbir duygusunu harekete geçirmiyordu.
Reklam