Akşamlar böyle biter
Hep böyle dertli biter
Evli evine gider
Kuşlar yuvaya döner
Bir de sen gitme
Bir de sen gitme
Bir de sen gitme içimden
Yaralıyam ben
Giden bu yolculardan
En çok ben şanssızım
Ne kadar çok yaşadıysam
O kadar çok yalnızım
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bir gölgeyi sevmek ne demektir bilmezsiniz siz bayım
Öldüğü gece terliklerindeki izleri okşadım. Çok şey öğrendim geçen üç yıl boyunca Acının ortasında acısız olmayı, Kalbim ucu kararmış bir tahta kaşık gibiydi bayım. Kendimin ucunu kenar mahallelere taşıdım. Aşk diyorsunuz ya,
İşte orda durun bayım
Islak unutulmuş bir taş bezi gibi kalakaldım Kendimin ucunda Öyle ıslak, Öyle kötü kokan
,Yırtık ve perişan.
Siz aşkı ne bilirsiniz bayım
Aşkı aşk bilir yalnız!
Didem Madak
Etraf karanlık ve ben yolumu bilmiyorum
Sanki seçiceğim her yol beni felakete sürüklüycek bir yanım kalbini seç diyor bir yanım aklımı bir bilinmezlik var önümde ne başını biliyorum ne sonunu görebiliyorum
Belki çok mutlu olucaz belki bir kıyamet kadar kötü bu bilinmezlikler işte beni alıkoyan...
Öyle yanlış bir zamanda geldin ki ne sana yaklaşabiliyorum nede uzaklaşıyorum
Arafta kaldım ne ileri gidiyorum ne geri
kırmak istemiyorum seni ama elimden bişey de gelmiyor bir çocuğun yere düştüğünde gülmek ve ağlamak arasında kaldığı gibi aradayım
Ne kal diyebiliyorum ne de git...