Kitap zaten psikolojik roman olmasından da anlaşılacağı üzere yoğun bir şekilde psikolojik tahlil içeriyor öyle ki kitabın bütününde ki olayı bir kaç paragrafla anlatmak çok kolay; burada olay karakterlerin düşüncelerini, duygularını, içinde bulundukları durumu açıklayabilmek...
Mehmet Rauf, karakterlerin hep bir zerre düşüncesini bizlere aktarıyor bu kitapta. Elinize aldığınızda okuduğunuz her bir cümle karakterlerin hepsiyle tek tek empati kurabilme fırsatı veriyor sizlere.
Eğer betimleme okumayı özellikle psikolojik tahlil okumayı seviyorsanız tavsiye edeceğim bir kitap olur.
Konu ve kurgu itibarıyla baktığımızda yasak aşk kurgusu olduğunu görüyoruz. Klişe bir kurgu olduğunu kabul ediyorum ama dediğim gibi burada olay kitabın konusu değil yazımı. Okuduğunuzda daha iyi anlayacaksınızdır.
Yorum yapmam gerekirse de bence kitabın finali bu şekilde olmamalı, biraz daha uzatılmalıydı. Yine de duyguyu iyi veren ve bence bu şekilde olmasa bile bir şekilde gerçekleşmesi gereken bir finaldi.
Genel olarak sevdim ve okumayanlara tavsiye ederim.