Bünyamin Elik

Bünyamin Elik
@Belkk
İnsanın bütün eylemleri kendisine yöneliktir, bütün hizmetleri kendine hizmettir, bütün sevgisi kendisini sevmesindendir.
Sayfa 156·Kitabı okudu
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Beni öldürmeyen şey,beni güçlendirir.
Sayfa 141·Kitabı okudu
Edebiyat
Ölüm varken ben yokum.Ben varken, ölüm yok.O halde üzülecek ne var ?
Sayfa 110·Kitabı okudu
Edebiyat
Ümit kötülüklerin en kötüsüdür, çünkü işkenceyi uzatır.
Sayfa 103·Kitabı okudu
Edebiyat
Zengin,cesur bir ruha aşık olmak;herkes, en azından bir kez, yaşamında böyle bir şeye ihtiyaç duyar.
Sayfa 38 - Ayrıntı·Kitabı okudu
Edebiyat