Yaşadığımız bu yalan dünyada en şikayetçi olduğumuz konu; adım atacağımız şey her ne olursa olsun onunla ilgili inancımızı çok kolay kaybediyor oluşumuzdur.
“...Allah'a inanmış ve O'na teslim olmuş iseniz O'na güvenin.” (Yunus:84) Önce Allah'a sonra kendine inan! Yapacağın iş ne olursa olsun, inanmak bir işin yarısını değil neredeyse tamamını tamamlar.
Yazarın okuduğıum 3. kitabı oldu. Çok güzel ve çok akıcı duygusal bir kitaptı. Tavsiye edilecek kitap ve yazar. Zevkle okudum. Sevmek ve sevilmek güzeldir.
Ben De SevdimEthem Emin Nemutlu · Olimpos Yayınları · 2023181 okunma