Bella

Bella
@BellaGamze
İnsanların veremediği mutluluğu bir fincan kahvede buldum; göstermedikleri samimiyeti kitaplarda okudum.
Aşkı bilmek yetmez, o sadece yaşanır. Onu yaşamak gerekir! Hangi söz, ateşin nasıl yaktığını tarif edebilir? Ateşi anlatmak için ateşte yanmak gerekir. Kendini alevin hükmüne vermek gerekir! Aşkta teslim olmak ve kendin için bir şeyler aramamak gerekir! Aşkta cevap beklenmez, ödül beklenmez. Aşkta hiçbir beklenti yoktur. Aşkta ararsan bir menfaat, bulamazsın pişman olursun... Teslim olmazsan acı çekersin... Çünkü aşkta sen yoksun, ancak aşk var! Topyekûn aşkın hükmüne düş, yan ve kavrul. Yoksa aşktan nasıl bahsedersin? Yoksa "ben de sevdim" nasıl dersin?
Sayfa 153·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Aşkın gözyaşı tektir..."
Sayfa 142·Kitabı okudu
İnsanın fiziki olarak kalbi acıyabilir mi dost? İnan bana, fiziki olarak kalbim acıyordu...
Sayfa 134·Kitabı okudu
Bu gece yine ağladım yokluğuna, Ağladım sabahlara kadar, Gözyaşı pınarlarım kuruyana kadar... Seni düşündüm, Sensizliğin dehşetini... Benimle kalmalıydın ya da ben seninle birlikte ölmeliydim, Bir anda sanki sıyrılıp topraktan, yanıma geldin, İşte karşımdaydın! Kıskandı belki de tüm melekler o anda seni, Ama hayalmiş bu, yoksun yanımda, ne yazık idrak ettim, Hâlbuki toprağın değil sadece benim olmalıydı gözlerin...
Sayfa 121·Kitabı okudu
“Aşk ile yaşamak varken savaşlar niye?”
Sayfa 96·Kitabı okudu