Aşkı bilmek yetmez, o sadece yaşanır.
Onu yaşamak gerekir!
Hangi söz, ateşin nasıl yaktığını tarif edebilir?
Ateşi anlatmak için ateşte yanmak gerekir.
Kendini alevin hükmüne vermek gerekir! Aşkta teslim olmak ve kendin için bir şeyler aramamak gerekir!
Aşkta cevap beklenmez, ödül beklenmez.
Aşkta hiçbir beklenti yoktur.
Aşkta ararsan bir menfaat, bulamazsın pişman olursun...
Teslim olmazsan acı çekersin...
Çünkü aşkta sen yoksun, ancak aşk var!
Topyekûn aşkın hükmüne düş, yan ve kavrul.
Yoksa aşktan nasıl bahsedersin?
Yoksa "ben de sevdim" nasıl dersin?
Bu gece yine ağladım yokluğuna, Ağladım sabahlara kadar, Gözyaşı pınarlarım kuruyana kadar... Seni düşündüm, Sensizliğin dehşetini... Benimle kalmalıydın ya da ben seninle birlikte ölmeliydim, Bir anda sanki sıyrılıp topraktan, yanıma geldin, İşte karşımdaydın! Kıskandı belki de tüm melekler o anda seni, Ama hayalmiş bu, yoksun yanımda, ne yazık idrak ettim, Hâlbuki toprağın değil sadece benim olmalıydı gözlerin...