Bella

Bella
@BellaGamze
İnsanların veremediği mutluluğu bir fincan kahvede buldum; göstermedikleri samimiyeti kitaplarda okudum.
Uykuyla uyanıklık, yaşamla ölüm, hayal ile gerçek arasında sıkışıp kalmıştım sanki..
Sayfa 87·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Belki de hiçbir şey iyi olmayacakmış gibi hissettiğim bir dönemdeyim. Dönem geçicidir, gelecek sırlarla gizlidir.
Sayfa 86·Kitabı okudu
Hiçbir şey iyi olmayacakmış gibi hissettiğim bir dönemdeyim.
Sayfa 86·Kitabı okudu
"Kısa ve öz olmalı, Sade olmalı, "Seni Seviyorum," derken, Sevmek ruhuna yakışmalı."
Sayfa 74·Kitabı okudu
İçime damla damla akıyor gözyaşlarım, kanıyor sensizliğe hüküm giymiş yüreğim.
Sayfa 68·Kitabı okudu