Ali Ertan

... eskiden güneş daha çok ısıtırmış,süt simdiki gibi çabucak kesişmezmiş..Yani her şeyin iyisi ve has'ı hep eskidenmiş.
Sayfa 29·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Tabii, bu benim sana anlattıklarım,bir zamanlardı,bir zamanlarmış.. dedi Onlardan getir cansız bur hayalimiz bile kalmadı,bir resminiz yani.Her şeyi elbirliğiyle,açgözlülüğümüzle hikaye ettik,her şeyi çenemize vurdurduk.
Sayfa 24·Kitabı okudu
.. bu deniz çok adam yemiştir, yesin hakkıdır,çünkü biz de onu yedik,hem de doymak bilmez bir iştahla...
Sayfa 23·Kitabı okudu
" imbat bu " dedi. O da olmasa Ege'nin kıyı kasabalarıyla, gözün gördüğü görmediği onca adalar insanı yazın sarı sıcağında yanar, kavrulup pişer alimallah.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Gelişin hayattır, eve gelişin bolluk, yanına uzanmam en büyük sevincimdir . (Sümer tabletlerinden)
Sayfa 19·Kitabı okudu