Arkadaşlar, insanlar genellikle en çok ses çıkaranı fark eder, en çok şikâyet edeni önemser. Sessizce acına katlanırsan, güçlü olduğunu düşünüp daha fazlasını yüklerler. Oysa asıl mesele, sürekli feryat etmek değil, gerektiğinde sınır çizebilmektir. Değer görmek, sesin ne kadar yüksek çıktığıyla değil, nerede ve nasıl konuştuğunla ilgilidir.