Bendenbirkare

Bendenbirkare
@Bendenbirkare
Gökkuşağı yağmurdan sonra gelir...
Tanışma sonrası için yeni cümleler bulunmalı.
Memnun oldum erken verilmiş bir karar bence. Memleket paranoyak dolu :)
Bendenbirkare
:) Kesinlikle...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Acaba Anlatabildim mi..!
Kadını anlatacak bir şiir yazacaktım… Ama olmadı! Yazdım, sildim, tekrar yazdım, tekrar sildim… Beceremiyorsun, dedim kendime..! Kadın başka, kadın hep b/aşka! Zaten kadın, bir şiirin ilk mısrası değil miydi? '‘ Kadınım '’ diye başlardı hep… ‘' Güzel kadınım, bu gece hangi gülü sunacaksın bağından? '’ Ve bir romanın tam ortasına bağdaş kurup, ben olmasam bu roman okunmaz der gibi, sürükler sayfa sayfa okunan her kadın… Kokusu bile sinmiştir o kitaba… Okunan her roman da, biraz kadın değil midir yani? Kadın başka dedim, hele bir de filmdeyse! Dalarız bir filme; tam da en acıklı sahnede, görünür kadın… Ulan, ben bile ağlarım buna, ötesini siz düşünün! ‘' Gitme Fikret!... ben de seni seviyorum..! '’ dedi mi… Aheyy ahey!! Off ki ne of! İşte tamda bu replikte bu sahnede bir kadın… Şiir, roman derken tüm kitaplara yakıştı kokusu; amenna… Lakin bitti mi? Nerde?! Hele bir de, adamı en çok vuracağı yer var ki; ben mesela, en fazla burada yenilirim Kadın’a… Bir şarkının, bir türkünün nakaratlarında..!! Ezgideki eşsiz güzelliktir varlığı… Diline dolanır, aklından çıkmaz! Ellerin cepte, ıslık eşliğinde bulursun yolunu… Ya da, ne bileyim; iki duble içeyim dersin keyfine… Üçüncü dublede aklına gelir kadın. Tamam, üçüncü yudum olsun; sizi mi kıracağım?! Kafanı sallarsın hafifçe... Ahh Rima; yine geldin! Hani içince unutacaktım seni; hani kaybolacaktın kendimden geçince?! Yine beceremedim anlatmayı biliyorum… Hem zaten, kadın işte; bildiğiniz kadın… Yorulan kadındır, yoran kadın… Doğuran kadındır, büyüten kadın… Yaşatan kadındır, öldüren kadın… Kadın; topraktır, sudur, memlekettir, hasrettir, nefestir, Aşk’tır… Dişice yaşamdır, hulasa kelam… Varlığına bin selam; vesselam… // Yusef Masadow //
Bendenbirkare
Muazzam bir eser olmuş. Kaleminize, yüreğinize sağlık. 👌👏
Atilla İlhan
gözlerin gözlerime değince felâketim olurdu ağlardım beni sevmiyordun bilirdim bir sevdiğin vardı duyardım çöp gibi bir oğlan ipince hayırsızın biriydi fikrimce ne vakit karşımda görsem öldüreceğimden korkardım felâketim olurdu ağlardım ♥️
Şiir
Bendenbirkare
Atilla İlhan kim? Doğrusu •Attilâ İlhan olmasın..!