📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
S- Biz sanki çok iyi durumdayız! Onun yüzünden gitti. Ağlamak yerine gitme deseydi kalırdı!
N- Yaşasın istiyorum. Ona kal diyemedim çünkü yaşasın istiyorum. Arda hâlâ dışardayken ve tekrar bizim için gelecekken Yiğit'e nasıl kal derim? Benden nefret etsin, benden uzaklaşsın ama yaşasın.
Y- Naz...
N- Bana böyle seslenme. Neriman de, Nalan de veya Nazmiye de ama Naz deme.
Y- Artik onlardan hiçbiri değilsin. Bekledim ben, Naz günlerdir gelmeni bekledim ama sen bir gün bile gelmedin. Allah'a emanet ol.