Sadeceebru

Sadeceebru
@Benebbru
Alaz ^)
"Özlemiş gibisiniz." "Gibisi az kalır kadın... Özledim."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
#TALADRO
🎶"Yarası derinmiş yalanın batsın o yaralarına ben çizik diyorum." 🎶
#TALADRO
🎶"Kıyamam gözlerine dolabilecek denizlere var git yoluna bende kaybolursun." 🎶
Sedef ^)
"Ömrümü yedin Aslı! Ne güzel seni güneşin doğuşunu izlemeye getirdim." "Sen güneşten nefret edersin." Ne diyebilirdim ki şu bir ayda beni fazlasıyla iyi tanımıştı. "Gölü izlemek diyecektim." "Sudan daha fazla nefret edersin." "Ağaçlar fena değil." "Hepsinin yakılmasını istediğine göre onlardan da nefret ediyorsun." "Yerdeki oyları ve bitkileri sevdim." "Nefretle kopardığın şu otları ve bitkileri mi diyorsun?" "Allah senin de belanı versin Aslı!"
Alaz ^)
"Allah senin belanı ne zaman verecek merak ediyorum?" "Seninle zaten belamı vermiş. Baş belası."