📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ömrümü yedin Aslı! Ne güzel seni güneşin doğuşunu izlemeye getirdim."
"Sen güneşten nefret edersin." Ne diyebilirdim ki şu bir ayda beni fazlasıyla iyi tanımıştı.
"Gölü izlemek diyecektim."
"Sudan daha fazla nefret edersin."
"Ağaçlar fena değil."
"Hepsinin yakılmasını istediğine göre onlardan da nefret ediyorsun."
"Yerdeki oyları ve bitkileri sevdim."
"Nefretle kopardığın şu otları ve bitkileri mi diyorsun?"
"Allah senin de belanı versin Aslı!"