Sadeceebru

Sadeceebru
@Benebbru
"Nefes alıyorsan mutlu olmak için mutlaka bir şeyler vardır."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Ama sen ölmüyorsun." dedi. Biri şu çocuğa zombilerin zaten ölü oldukları için ikinci kez ölemeyeceklerini söylesin.
"Ne zaman geleceksin baba?" "En kısa sürede."
Kitabin arkasindaki yazi. ^
"Bir köşeye cekiliyorsun, belki de bir duvar dibine. Sonra da uzun uzun bakıyorsun gökyüzüne. Bulutların ötesinde bir ışık görmek istercesine bakıyorsun ancak ne kadar bakarsan bak hep aynı kasveti görüyorsun."