Para pul, ruhen yoksul olanlara, ilgi ve mutluluk bakımından yoksul olanlara nasip oluyor sanki. Lafı dolandırmadan söylersek: Çok zenginler zavallı bir takım garibanlardır.
Her adam, hayatının tozuyla toprağını üstünden silkeledikten sonra geriye sadece en zor ve açık seçik sorular kalacaktır. iyi miydi, kötü müydü? İyi mi yaptım kötü mü.