Bengüüü

Bengüüü
@Bengbenggg
Yorgun, kırgın bir sınav öğrencisi. Müzik dinlemeyi severim.(fazla) 3 şey önemli: Dua, sağlık ve sanat. Evet K-fanıyım.
Oooffff of!!... (Genel)
Hayata Dair
Reklam
Never be mine...
Müzik
Her şeyin sonuna gelince bunun bir önemi yok..
1000Kitap
Balım İltifatını almak istemiyorum, o kadar o ki yani... Balım deme bana diyorum neden diyolar kalıyorum öyle, napim yani zaten zorlanıyorum... Azıcık yardımcı olsanız siz de..
Hayata Dair
Vazgeçtiğim ne var ne yoksa Hepsi sizin olsun...
Müzik
Reklam