Balım
İltifatını almak istemiyorum, o kadar o ki yani... Balım deme bana diyorum neden diyolar kalıyorum öyle, napim yani zaten zorlanıyorum... Azıcık yardımcı olsanız siz de..
Bazen her şey üst üste gelir, kaç toparlamanın ardından yine dağılır. Artık daha toparlanamam dediğinizde hayat size güzel kapılar açsın ve o kapıdan geçmek için ayağa kalkın...