Hüzünlü hikayeleri içinde barındıran bir kitap.Genel olarak hikayeler beni etkilediyse de zaman zaman olayın başını ve sonunu kaçırdığım oldu.Bazı yerleri anlamakta çok zorlandım bu yüzden de ...Tekrar tekrar başa dönüp okuduğum da oldu.Velhasıl olay örgüsü çok karışık anlatılmış diyebilirim. Onun dışında konular çok güzel.Anlatımı etkilemek adına bu kadar karışık anlaşılmasına gerek yoktu, daha sade bir olay örgüsü kullanılabilirdi. Benim Rüyalarım Hep Çıkar