Bir kaç kelam etmek için oturdum masanın başına
Kağıt ve kaleme anlatıyorum bu gece derdimi
Beni anlayabilen zaten sadece bu ikisi bir de Rabbim
Sancılarımı sızılarımı karnıma bastırarak yazıyorum
Yenidoğan bir ceninin ilk çığlıkları gibi yeniden doğuyorum
bu gece
Kalbimi açıyorum sayfa sayfa ve okumaya başlıyorum yine
Unutmaya çalışıyorum geçmişin izlerini ve geçtiğini sandığım
izleri
Temiz bir sayfaya başlamak diyorum temiz bir sayfa ve birde kalemYazıyorum içimden geldiğince,içimden sen gelince
Aşamıyorum hala daha bazı şeyleri ve açıklayamıyorum kendi mi
Suçumu günahımı bildiğim halde bazı şeyleri tekrar istemek suç mu diyorum
Sonra gözlerim uzaklara dalmış buğulu bakıyorum
Sigaramdan derince bir nefes çekip neyse diyorum
"Olacağı varmış olacağı,nasipten öte gidilmez"
Kafamın içi biraz sakinleşiyor sonra sızıp kalıyorum masada
Biraz bizli biraz bizsiz hayaller kuruyorum
Bizsiz olanlar kabus oluyor,zıplayarak uyanıyorum
Galiba ben kafamda ki hayalinle yaşıyorum ya da
Seni bir hayalde yaşıyorum
Bildiğim tek bir şeu var ben bu gece temiz bir sayfa açıyorum