Kızlar güzel mi güzel bi kadın olduğunuzda kendi atınız olsun.
Kendi paranızı kendiniz kazanın, onu şakır şakır harcayın.
Böylece ayrılıklarla ve boşanmalarla attan inip eşeğe binmezsiniz.
Atınızı kimse altınızdan alamaz.
Dört nala başka yere gidebilirsiniz.
Erkekler; yakışıklı mı yakışıklı bir
Erkek olduğunuzda kadınlara çocuklara ve hatta
Birbirinize asla el kaldırmayın.
O güç, güç değil!
Kaba kuvvet o.
Korkudan kaynaklanır.
Kaybetme korkusundan.
Ve kimseyi avucunuzda sıkarak elinizde tutamazsınız.
Tam tersi avucu apaçık bırakacaksınız.
Kimseyi suçlama suçlamak; nasıl diyeyim, zehirli bi duygu.
İnsanı frenler, insanı kurban piskolojisine sokar.
Atıl bırakır.
Yaşamı hafifçe yaşayabilseydin, yaşamın olayları da uçup giderler, sana yük olmazlardı ama ozaman da, uçucu, boş olurdu yaşamın. Bu yüzden, yaşadığın her olayı ağırlaştıracaksın; ki uçup gitmesin, omuzuna çöksün; sen de onun yükünü taşıyasın.