Berat efe

Berat efe
@Berat_efe
Keşke
Eylüllerde yaprak döken yanımızı toplayıp ekimlere, Kasımlardaki hüznü, o eksikleri aralıkta sonlandırmaya, Lapa lapa yağan karlara, her şeye meydan okuyup gelmek lazım ocaklara. Şubatlardaki kısacık zamanı dolu dolu yaşayıp martlara koşacağız yine...
Sayfa 56