Beşiktaşlı Ama Tinerci Değil

Beşiktaşlı Ama Tinerci Değil
@Beratru
Beşiktaşlı'nın yüzü gülür mü hiç?
Spor
Reklam
aşk bir zayıflıktı ve insanın başka güzellikleri görmesine engel oluyordu.
bir dostun varlığı güzel bir şeydir. fakat bir dosta ihtiyaç duymadan yaşayabilmektir önemli olan.
mevsimlerden sonbahardır ve içindeki bu yavaş hüzün, sonbahar yüzündendir.
odama çıkamam albayım. bilge’nin orda beni beklememesine dayanamam.
Reklam