Berceste

Berceste
@Berceste1
nevi şahsına münhasır
Belki de kırınganlığım kendime. |Ahmed Arif💗
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Mutluluk yaşanmaz, hatırlanır." diye bir cümle okumuştum bir yerde. Bu, böyledir. Yaşarken farkında olmayız genelde mutluluğun. Üstünden seneler geçer, alelade bir anda burnumuzun direği sızlar ve şöyle deriz; “Vay be! Ne de güzel zamanlarmış.” Hayat, mutlu olunan üç beş andır.🌸
“Görüyorsun, ağlıyorum Nastenka. Ama önemli değil. Yanaklarımdan gözyaşları süzülse ne olur? Bırak süzülsünler, kimseyi incitmiyorlar. Kısa süre içinde kuruyacaklar.”
Fakat her şey geçer, her şey unutulur. Kendini bir felâketin içinde kaybetmenin mânâsı yoktur. İnsan birazcık da kalender olmalıdır! Sabahattin Ali🌹
Kanatları varmış kalbin; Sevince uçar, sevilmeyince göçermiş.. Cahit Zarifoğlu 🍂