Berceste

Berceste
@Berceste_00
Yalnızlıklar içinde en çok Gecenin yalnızlığını severim. Öyle sessiz, öyle sakin, bekler sevdiğini Yormadan zorlamadan bıktırmadan... Gecenin içinde en çok büyüttüğü yankıyı, Bir damlanın bir sel yarattığı Bir fısıltının ise bir serenat Karşılık beklemeden öylesine gururlu... ...... BERCESTE 🦋
Şiir