Mihrican

Mihrican
@Bercesteyle
Herkesin önündeki ekrana baktığı bir dünyada kimse kimsenin yüzüne bakmıyor demektir.
Reklam
“Kahkaha benden yana!” diye yazmıştı Kierkegaard. Peki biz ondan yana mıyız?
Mizah,siyaseti “hasımlar arasında bir kafa koparma yarışı” olmaktan çıkarır ve onu zeki olanın kazanacağı bir rekabete dönüştürür.
Yaşamak yorulmaktır. İnanmak cesaret ister:Olmak cesareti. Yola çıkmak,Kierkegaard’ın dediği gibi,kaygıyı çoğaltmaktır,yola çıkmamaksa kişinin kendi benliğini yitirmesi.
Varlığın ölüme aktığı bir dünyada bizi canlı kılacak şey hayatı gerçekten yaşamaktır.
Reklam