berden

Dalga geçmediğimiz her şey bizi tüketir, gülelim gitsin Osman.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tutanacak bir şeye arayan herkese kendilerine tutunmalarını tavsiye ediyorum
Bana kalırsa beklemek dünyadaki en acımasız şey. İnsan beklerken asla tam olarak yaşayamıyor Osman.
Ayrılık ya da ölüm fark etmez bir yokluğun üstüne her şeyi yeniden yaşanılabilir bir vakte ayarlamak gerekir.
İnsanın kendini elinden tutması hiç kolay değil.