berden

Neresinde kaldığımı unutmayayım diye değil, tam da neresinde vazgeçtiğini hatırlayayım diye sayfayı köşesinden katlayıp rafa kaldırıyorum, yani artık istemiyorum Osman.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İkili ilişkiler Adem’le Havva’dan beri hep çok karmaşık olagelmiş, bundan sonra da kolay beri çözüleceğini sanmıyorum.
Evrende kendi haline, doğal şartlara bırakılan tüm sistemler zamanla doğru orantılı olarak düzensizliğe, dağınıklığa ve bozulmaya gider.
Rüya ya da gerçek, gördüğüm her güzel şeyi seninle paylaşamayınca eksik kalıyorum, Osman ben barışmak istiyorum.
Sebebi her ne olursa olsun hiçbir şeyin göründüğü gibi olmamasından yıldım