berden

Başkaları olmadan yaşamak zor. Başkalarıyla birlikte yaşamak da zor . Yaşamak hep zor.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayatta bildiğimiz her şeyi ,başkaları , onların konuşmaları , yazdıkları kitaplar, ürettikleri yapıtlar sayesinde öğrendik.
Diğerkamlık, başka insanları kendinden çok sevmektir.
Romalı şair Terentius şöyle haykırıyordu:” Bu nasıl olur? Nasıl olur da insan bir şeyi kendinden daha çok sevmeye kalkar!”
Sizi seven birinin ölümü , artık hayatınızda daha az sevgi olacağı anlamına gelir.