"Bana bak kardaş," dedi, "insanlarin üstüne çok varmamalı. Öldürmeli, dövmeli, ama üstlerine çok varmamalı. Donsuz,çırılçıplak, köyüne, evine girmesi bir adama ölümden zor gelir.
İşte bunu yapmamali. Insanlarla oynamamali. Bir yerleri var, bir ince yerleri, iste oraya değmemeli. Ben Abdi Agadan biliyorum. Yoksa... Korkmalı insanların bu tarafından. Asagı görmemeli insanları..."
Hapishane ile dağın birbirinden zerrece farkı yoktur . İki yerde de reisler var . Geriye kalanlar reislerin kullarıdır , hem de ne aşağılık kullar . Reisler insan gibi yaşarlar, ötekiler köpek gibi.