Beren atanan

Beren atanan
@Berenalibb45
Adam ol.. DM'den yazma
Aile Hekimi
Dicle üniversitesi tıp fakültesi
Erzurum
Adana, 8 Mart
7 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Bütün güzel şeylerin sana yaklaşması için, Allah'a yaklaş..🕊🌺 Firar et Allah'a 🕊
Beren atanan
Fefirru
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
10/10
·154 syf.··
Beğendi
·
2019 62. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 20 Aralık 2019 20:39
Kitabım hakkında incelememi yazmadan önce olumsuz yorumları ile yaptığım yanlışı fark etmeme vesile olan hesaplara teşekkür etmek istiyorum. ... Öncelikle kitabın kapağından başlayacağım. Kitabın kapağının sırf satılsın diye tasarlanmış olduğunu düşünüyorum. Eee diyeceksiniz kitabın yazarı sensin kapağını beğenmediğin bir kitabın var bu ne saçmalık! Buna da şöyle bir açıklık getirmek istiyorum. Basım aşamasında henüz 19 yaşındaydım ve o zamanki düşünceme göre bu kapak bana güzel gelmişti. Takdirinizdir ki insanların düşünceleri aydan aya bile değişebiliyorken 5-6 yıl içerisinde benim düşüncem, bakışaçım değişmemiş olsun. Bunun yanı sıra kapağın içerikle alakasız olduğunu söyleyemeyeceğim. Bugün beğenmiyor olmamın sebebi kitabı yazarken amacımın aşkı önplanda tutmak olmamasıydı. Sizde kitabı okuduğunuzda ana konunun aşk olmadığını rahatlıkla anlayıp bana hak vereceksinizdir. Kitabın içeriğinde ise ailesinden en çokta babasından görmediği ilgiyi, sevgiyi bir erkek arkadaşta arayıp neticelerin hayatını oldukça olumsuz yönlere doğru ittiği bir genç kızı anlatmaya çalıştım. Genç kızların aşk diye sarıldıkları, sığındıkları duygunun aslında göründüğü kadar masum olmadığını dile getirmek istedim. Kitap yazmak hayalim olduğu için bütün süreçleri çok fazla irdelemeden sonuca odakladığımı söyleyebilirim. Bu yüzden kitapta olayların çok hızlı geliştiğini, olayların art arda olması hatalarım arasında. Anlatınlarda anlam bozukluğu da mevcut. Bugün okuduğumda yanlışlarımı biraz daha net görebiliyorum. Kitabımda elbette eksiklerim vardır belki bunları görmüşümdür belki de henüz görememişimdir. Şuana kadar okuyan insanlardan çok olumlu eleştiriler aldığımda oldu, çok sert eleştiriler aldığımda. Ama şunu söylemeliyim ki bende yeni yazarların kitabını alıp okumayan biri olarak
Edebiyat
İntikam İmtihanEmine Kahraman · Gece Kitaplığı Yayınları · 201728 okunma
Ze. isimli okura yanıt verildi
Beren atanan
Aferin sana ergen kardeşim
10/10
·154 syf.··
Beğendi
·
2019 62. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 20 Aralık 2019 20:39
Kitabım hakkında incelememi yazmadan önce olumsuz yorumları ile yaptığım yanlışı fark etmeme vesile olan hesaplara teşekkür etmek istiyorum. ... Öncelikle kitabın kapağından başlayacağım. Kitabın kapağının sırf satılsın diye tasarlanmış olduğunu düşünüyorum. Eee diyeceksiniz kitabın yazarı sensin kapağını beğenmediğin bir kitabın var bu ne saçmalık! Buna da şöyle bir açıklık getirmek istiyorum. Basım aşamasında henüz 19 yaşındaydım ve o zamanki düşünceme göre bu kapak bana güzel gelmişti. Takdirinizdir ki insanların düşünceleri aydan aya bile değişebiliyorken 5-6 yıl içerisinde benim düşüncem, bakışaçım değişmemiş olsun. Bunun yanı sıra kapağın içerikle alakasız olduğunu söyleyemeyeceğim. Bugün beğenmiyor olmamın sebebi kitabı yazarken amacımın aşkı önplanda tutmak olmamasıydı. Sizde kitabı okuduğunuzda ana konunun aşk olmadığını rahatlıkla anlayıp bana hak vereceksinizdir. Kitabın içeriğinde ise ailesinden en çokta babasından görmediği ilgiyi, sevgiyi bir erkek arkadaşta arayıp neticelerin hayatını oldukça olumsuz yönlere doğru ittiği bir genç kızı anlatmaya çalıştım. Genç kızların aşk diye sarıldıkları, sığındıkları duygunun aslında göründüğü kadar masum olmadığını dile getirmek istedim. Kitap yazmak hayalim olduğu için bütün süreçleri çok fazla irdelemeden sonuca odakladığımı söyleyebilirim. Bu yüzden kitapta olayların çok hızlı geliştiğini, olayların art arda olması hatalarım arasında. Anlatınlarda anlam bozukluğu da mevcut. Bugün okuduğumda yanlışlarımı biraz daha net görebiliyorum. Kitabımda elbette eksiklerim vardır belki bunları görmüşümdür belki de henüz görememişimdir. Şuana kadar okuyan insanlardan çok olumlu eleştiriler aldığımda oldu, çok sert eleştiriler aldığımda. Ama şunu söylemeliyim ki bende yeni yazarların kitabını alıp okumayan biri olarak
Edebiyat
İntikam İmtihanEmine Kahraman · Gece Kitaplığı Yayınları · 201728 okunma
Nərmin Quluzadə isimli okura yanıt verildi
Beren atanan
'Bizim istediğimiz de buymuş.' Kimsiniz siz
10/10
·154 syf.··
Beğendi
·
2019 62. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 20 Aralık 2019 20:39
Kitabım hakkında incelememi yazmadan önce olumsuz yorumları ile yaptığım yanlışı fark etmeme vesile olan hesaplara teşekkür etmek istiyorum. ... Öncelikle kitabın kapağından başlayacağım. Kitabın kapağının sırf satılsın diye tasarlanmış olduğunu düşünüyorum. Eee diyeceksiniz kitabın yazarı sensin kapağını beğenmediğin bir kitabın var bu ne saçmalık! Buna da şöyle bir açıklık getirmek istiyorum. Basım aşamasında henüz 19 yaşındaydım ve o zamanki düşünceme göre bu kapak bana güzel gelmişti. Takdirinizdir ki insanların düşünceleri aydan aya bile değişebiliyorken 5-6 yıl içerisinde benim düşüncem, bakışaçım değişmemiş olsun. Bunun yanı sıra kapağın içerikle alakasız olduğunu söyleyemeyeceğim. Bugün beğenmiyor olmamın sebebi kitabı yazarken amacımın aşkı önplanda tutmak olmamasıydı. Sizde kitabı okuduğunuzda ana konunun aşk olmadığını rahatlıkla anlayıp bana hak vereceksinizdir. Kitabın içeriğinde ise ailesinden en çokta babasından görmediği ilgiyi, sevgiyi bir erkek arkadaşta arayıp neticelerin hayatını oldukça olumsuz yönlere doğru ittiği bir genç kızı anlatmaya çalıştım. Genç kızların aşk diye sarıldıkları, sığındıkları duygunun aslında göründüğü kadar masum olmadığını dile getirmek istedim. Kitap yazmak hayalim olduğu için bütün süreçleri çok fazla irdelemeden sonuca odakladığımı söyleyebilirim. Bu yüzden kitapta olayların çok hızlı geliştiğini, olayların art arda olması hatalarım arasında. Anlatınlarda anlam bozukluğu da mevcut. Bugün okuduğumda yanlışlarımı biraz daha net görebiliyorum. Kitabımda elbette eksiklerim vardır belki bunları görmüşümdür belki de henüz görememişimdir. Şuana kadar okuyan insanlardan çok olumlu eleştiriler aldığımda oldu, çok sert eleştiriler aldığımda. Ama şunu söylemeliyim ki bende yeni yazarların kitabını alıp okumayan biri olarak
Edebiyat
İntikam İmtihanEmine Kahraman · Gece Kitaplığı Yayınları · 201728 okunma
Nərmin Quluzadə isimli okura yanıt verildi
Beren atanan
Ne kadar da vicdansizca yorumlar bunlar
10/10
·154 syf.··
Beğendi
·
2019 62. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 20 Aralık 2019 20:39
Kitabım hakkında incelememi yazmadan önce olumsuz yorumları ile yaptığım yanlışı fark etmeme vesile olan hesaplara teşekkür etmek istiyorum. ... Öncelikle kitabın kapağından başlayacağım. Kitabın kapağının sırf satılsın diye tasarlanmış olduğunu düşünüyorum. Eee diyeceksiniz kitabın yazarı sensin kapağını beğenmediğin bir kitabın var bu ne saçmalık! Buna da şöyle bir açıklık getirmek istiyorum. Basım aşamasında henüz 19 yaşındaydım ve o zamanki düşünceme göre bu kapak bana güzel gelmişti. Takdirinizdir ki insanların düşünceleri aydan aya bile değişebiliyorken 5-6 yıl içerisinde benim düşüncem, bakışaçım değişmemiş olsun. Bunun yanı sıra kapağın içerikle alakasız olduğunu söyleyemeyeceğim. Bugün beğenmiyor olmamın sebebi kitabı yazarken amacımın aşkı önplanda tutmak olmamasıydı. Sizde kitabı okuduğunuzda ana konunun aşk olmadığını rahatlıkla anlayıp bana hak vereceksinizdir. Kitabın içeriğinde ise ailesinden en çokta babasından görmediği ilgiyi, sevgiyi bir erkek arkadaşta arayıp neticelerin hayatını oldukça olumsuz yönlere doğru ittiği bir genç kızı anlatmaya çalıştım. Genç kızların aşk diye sarıldıkları, sığındıkları duygunun aslında göründüğü kadar masum olmadığını dile getirmek istedim. Kitap yazmak hayalim olduğu için bütün süreçleri çok fazla irdelemeden sonuca odakladığımı söyleyebilirim. Bu yüzden kitapta olayların çok hızlı geliştiğini, olayların art arda olması hatalarım arasında. Anlatınlarda anlam bozukluğu da mevcut. Bugün okuduğumda yanlışlarımı biraz daha net görebiliyorum. Kitabımda elbette eksiklerim vardır belki bunları görmüşümdür belki de henüz görememişimdir. Şuana kadar okuyan insanlardan çok olumlu eleştiriler aldığımda oldu, çok sert eleştiriler aldığımda. Ama şunu söylemeliyim ki bende yeni yazarların kitabını alıp okumayan biri olarak
Edebiyat
İntikam İmtihanEmine Kahraman · Gece Kitaplığı Yayınları · 201728 okunma
Ze. isimli okura yanıt verildi
Beren atanan
Saçmalamak nasıl da hoşunuza gidiyor. Sizi zahiren kof, batınen mutantan olanlar