Biyolojik düzenin insanı kıvrandıran iğrençliğiydi. Yaşlılık , hastalık, ölüm. Kimsenin kaçma şansı yok. Güzel olanlar bile çürümek üzere olan yumuşamış meyveler gibiydi. Ve yinede insanlar hala bir şekilde düzüşmeye ve üremeye ve mezara gidecek yepyeni yemler doğurmaya, sanki bu kurtarıcı ya da iyi hatta ahlaken takdire şayan bir şeymiş gibi ızdırap çekecek yepyeni varlıklar meydana getirmeye devam ediyorlardı: kazanma ihtimali olmayan bir oyna daha çok masum yaratığı sürüklemek. Kıvranıp duran bebekler ve hantal , kayıtsız, hormon ilaçlarına boğulmuş anneler.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!