Yıpratılmış bir gençliğim var ,yorulmuş bi kalbim ,ruhum .Yıkık dökük harabe bi duvara yaslanmış üzerimde molozlar .Yaşam belirtisi desen boşuna alıp verdiğim bir nefes, fuzuli oksijen .Ne mi yapmak istiyorum ?koca bir HİÇ
Hiçliğe sürüklenip gidiyorum ne yolumu bulabiliyorum ne de olduğum yolun sonunu bulabiliyorum?