Berfin

Berfin
@Berfinnmnm
İnsan kırılan kalbi için küsmeyi bulmuş. Bakmış affedemiyor susmayı bulmuş.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
içimizde şeytan yok içimizde aciz var Tembellik var. İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var.
Çiçek açsın diye çabaladığımız şeylerin belki toprağı kurudur, belki de yanlış saksıdadır. Belki tüm çabamız sadece bizi yoruyordur. Kabullenmek lazım, görüneni görmek lazım. Çünkü bazı çiçekler bazı topraklarda yetişmez.
Bazen her şey doğru bir sebep için ters gider.
Bir pencere kenarı, kahve, kitap ve yağmur sesi.